2015年4月25日 星期六

囍 - 分享幾個淘寶回禮禮盒

在淘寶唯思美官網訂囍帖樣版時,見另有回禮盒樣版套裝,順手買來看看質素如何
唯思美的產品設計精美,紙質厚實,印刷精緻,燙金也很到位,我們很喜歡



對盒



原來Chelsea看中這個盒仔,紅色加燙金又帶點西式,但最後沒有選用

這個盒仔好可愛,前後分別印了中式Q版新郎新娘


Q版公仔跟上一個盒仔一樣,其實這個設計很大方,唯一缺點是殘體字…

還有配對的喜帖,參閱淘寶喜帖分享一文

最後我們揀了另一個回禮盒:回禮禮物

7 則留言:

  1. 你好,請問這些回禮盒樣版你還有用嗎?如果沒用,可否給我作參考用呢?非常感謝你!:-) 😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以給你,不過你趕唔趕住要?我過兩日會去旅行

      刪除
    2. 可以給你,不過你趕唔趕住要?我過兩日會去旅行

      刪除
    3. 如果呢兩日可以的話,邊個地鐵站交收會方便你多d?^^

      刪除
    4. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
  2. 太好了,你真的超級好!!非常感謝你!!我唔趕的,如果呢兩日你方便都可以交收,否則等你旅行完都可以,我唔趕的,出年先結婚^^ 謝謝你!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,請問禮盒你還要嗎?我整唔見咗你電話…

      刪除