2015年4月28日 星期二

囍 - 喜帖附帶~火漆印、回禮利是封、寫帖

N年前朋友送過一set火漆印給Chslsea,只係有機會用一兩次(例如送咭比阿敬),派帖這個可以蓋到手軟的時機當然不可錯過。
淘寶做火漆印真係平到嘔,木柄印連設計+匙+小樽蠟粒只係38人仔!
不過淘寶的蠟都係麻麻地,會有泡,朋友送那set的蠟條質素就好(價錢差好多)
我們試了蠟粒(八角)、蠟條同心形蠟粒,蠟條的效果效好,但蠟粒較方便

放2~3粒蠟粒在匙內,加熱至溶



如果太稀(憑經驗判斷),就等蠟涼一點,杰身一點才一口氣倒下

對好位就蓋印,放置15秒左右才把銅印拿走。
下面左手邊是我們蓋得最好的…

金色火漆

金、銀、酒紅色

回禮利是封我們揀了無字的迷你利是封,正面同底面一樣只有暗花
很久之前無意中在淘寶看見特別字型的囍字貼紙,襯在無字利是封上簡直完美!
(可惜賣囍字貼紙間淘寶舖無咗!!)


很多人會印賓客名稱在喜帖信封,直接打印的就好,不明白為何有新人要印在透明label再貼上信封,其實很難看

而Chelsea早想好找萬能的爸爸出馬,而且指明要金色毛筆字~
爸爸最初一聽,還說女兒麻煩,吹毛求疵;第二天回家,他竟然買了一小罐菊花牌金色油漆回家(下圖左邊),很認真替女兒吹毛求疵
毛筆都試了幾支,發覺日本做的硬毛筆最好寫(在大型文具店買,屬美術用品)
Chelsea當然落足嘴頭氹到佢暈啦~

收炸彈的說手寫毛筆字好有人氣,以下兩張寫錯名的
(親戚的較跟足傳統,朋友同事的簡單寫個名就算)


有趣的分享
下圖兩張謝卡是台中影婚紗相時送的,大的是明信片size,我們都不想自己出現在垃圾桶,考慮了好久:放唔放入帖度?

某日Chelsea的朋友很嘴賤的說,去年參加女同事婚宴,入到場以為自己去錯地方,強調完全認不出新娘子!
於是Chelsea找到個理由入帖了:等你認得我嘛~

在公司派帖後,有位外籍同事拿著大咭來找Chelsea,問了係乜來呀邊度影之類,然後請Chelsea在咭上簽名兼寫啲嘢,說很特別,要留為記念
完全無諗過自己會做幾秒明星,真係好搞笑~

女方set帖好豐富呢~雖然花了很多心機和時間,主要都係為自我滿足,但聽到朋友讚帖靚,真係好開心~~

3 則留言:

  1. 就係睇左你既blog,我都打算搵我爸媽用金色毛筆幫我寫帖封呀,hehe,你的blog好有用,thanks so much!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既鼓勵!我曾經喺油麻地中南見過金色科學毛筆,方便好多,但唔知效果如何。

      刪除
  2. 就係睇左你既blog,我都打算搵我爸媽用金色毛筆幫我寫帖封呀,hehe,你的blog好有用,thanks so much!^^

    回覆刪除